Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кізин І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Кізин І. 
Використання концептуальних положень та ідей Едварда Жарського у сучасній педагогічній практиці [Електронний ресурс] / І. Кізин // Молодь і ринок. - 2014. - № 11. - С. 111-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_11_25
Визначено внесок Е. Жарського у розбудову освітньої системи української Західної діаспори. Обгрунтовано концептуальні положення та ідеї його спадщини. Встановлено перспективи їх використання у сучасній педагогічній практиці.Определен вклад Е. Жарского в развитие образовательной системы украинской Западной диаспоры. Обоснованы концептуальные положения и идеи его наследия. Установлено перспективы их использования в современной педагогической практике.Defined contribution E. Zharskoho the development of the educational system of Western Ukrainian diaspora. Conceptual idea of its location and heritage. Established prospects for their use in modern pedagogical practice.
Попередній перегляд:   Завантажити - 243.374 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Кізин І. 
Рекомендації щодо використання досвіду реформаторської педагогічки у процесі трудової підготовки та естетичного виховання студентів [Електронний ресурс] / І. Кізин // Молодь і ринок. - 2012. - № 7. - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_7_20
Обгрунтовано науково-просвітницький характер ідей реформаторської педагогіки. Висвітлено рекомендації щодо використання досвіду реформаторської педагогіки у процесі трудової підготовки та естетичного виховання студентів. Розкрито мету, завдання, напрями й шляхи здійснення національного виховання; значення родинного, материнського, художньо-трудового виховання; єдність концептуальних ідей національної педагогіки та педагогіки культури; взаємозв’язок традиційного і “нового” виховання; роль праці у вихованні особистості, самостійної, творчої, готової до самостійного життя. Враховано актуальність ідей реформаторської педагогіки у світовій та українській педагогіці.
Попередній перегляд:   Завантажити - 269.747 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Кізин І. 
Реконструкція моделей художньо-трудової підготовки у реформаторській педагогіці [Електронний ресурс] / І. Кізин // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2012. - Вип. 24. - С. 62-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2012_24_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 144.655 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Кізин І. 
Художньо-трудова підготовка в світлі досвіду реформаторської педагогіки ХХ ст. [Електронний ресурс] / І. Кізин // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 32. - С. 84-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_32_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 190.495 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського